Hemsida till företag & förening

Sov lugnt med 90 dagars nöjd kund garanti

Webhorisont har lanserat din hemsida đŸ„ł och nu ligger du pĂ„ soffan och kollar lite noggrannare och upptĂ€cker att en lĂ€nk inte leder dit den ska. JĂ€klar vad störigt, tĂ€nker du. Du skickar ett email till Webhorisont och du har det fixat kostnadsfritt samma dag. Garanti pĂ„ hemsidan helt enkelt.

DÄ gÀller garantin

Trasiga lÀnkar, stavfel eller ej-fungerande kontaktformulÀr Àr inte roligt. Speciellt inte om din hemsida Àr helt ny. Skulle det mot förmodan vara sÄdana problem pÄ din hemsida sÄ ÄtgÀrdar Webhorisont dessa skyndsamt, om de upptÀcks inom 3 mÄnader.

SjÀlvklart kan Webhorisont ÄtgÀrda eventuella problem bortom 3 mÄnader, men dessa ingÄr inte i det pris du betalade för hemsidan och prisuppskattas separat.

Förutom buggar och stavfel sÄ gÀller Àven nöjd-kund-garantin om du helt enkelt inte Àr nöjd med hemsidan. LÀs vidare nedan!

Hur fungerar det dÄ?

Det finns tre steg i Webhorisonts nöjd-kund-garanti som alltid mÄste följas:

1. Jag försöker ÄtgÀrda problemet

Oftast Àr eventuella problem med hemsidan möjliga att ÄtgÀrda. Det kan handla om att rÀtta till sÄ att kontaktformulÀr skickar e-post som de ska eller rÀtta till nÄgra lÀnkar som inte fungerar.

2. DelÄterbetalning

Oftast Àr eventuella problem med hemsidan möjliga att ÄtgÀrda. Det kan handla om att rÀtta till sÄ att kontaktformulÀr skickar e-post som de ska eller rÀtta till nÄgra lÀnkar som inte fungerar.

3. Full Äterbetalning

Det hÀr kan komma att ske om du varken Àr nöjd med Webhorisonts ÄtgÀrder och inte heller accepterar en delÄterbetalning. DÄ kommer Webhorisont att Äterbetala hela beloppet för hemsidan, förutsatt att hemsidan raderas frÄn ditt webbhotell, samt att eventuella kopior Àven raderas.

Hur Webhorisont förebygger att dessa problem uppstÄr

Garantin ovan Àr en trygghet för dig som kund och den bygger pÄ ett förtroende oss emellan. Genom att lita pÄ varandra och ha goda avsikter sÄ behöver mina kunder sÀllan Äberopa den hÀr garantin. PÄ sin höjd gÄr det till steg 1, ytterst sÀllan till steg 2.

Innan jag lanserar en hemsida sÄ gÄr jag igenom följande punkter för att sÀkra att jag lÀmnar över en bra produkt:

Alla nya hemsidor jag bygger har den hÀr garantin och jag Àr inte lÀngre bort Àn ett telefonsamtal om nÄgot mot förmodan skulle gÄ snett med din hemsida efter lansering.

Tack för att du lÀst sÄ hÀr lÄngt! Om du Àr redo att ta ett steg mot din nya hemsida sÄ Àr du vÀlkommen att fylla i formulÀret hÀr, sÄ Äterkommer jag till dig pÄ telefon.

sebastian tigerschiöld

Sebastian Tigerschiöld
Webbutvecklare pÄ Webhorisont
Kontakta mig